torsdag 15 oktober 2015

YELLOW IS THE NEW PINK



En skolvecka på två dagar är över. En ledig fredag som ska tillbringas med den den äldre syrran, en helg innehållande en 30-årsfest, chill med flickorna och träning har jag framför mig. En bra helg så att säga. Älskar att ha lagom med planer, så att man hinner ta det lite lugnt mellan varven.

Har dessutom landat hemma för att befinna mig här i tre hela veckor, det är nämligen dags för vår första riktiga praktik. Det är så roligt med praktik, konstigt dock att jag inte alls känner mig nervös. Nervositeten lär väl infinna sig före måndag morgon ännu, men än så länge så känns det ingenstans. Lite ledsamt dock att man är en så lång tid ifrån "Vasa-vännerna", när man är van att se någon varje dag så blir det nog en hel massa saknande när man troligtvis inte syns under de här tre veckorna.
Det känns dock som om jag verkligen behöver en boost med att vara hemma med nära och kära just nu, har varit hemma så mycket nu i höst att det inte ens känns som att jag bor i Vasa. Så blir det väl antar jag, när man har många familjemedlemmar och vänner hit i denna håla så kommer man nog väldigt gärna hit. Så någonting bra med allt antar jag, med detta säger jag nu godnatt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

När ska ni svara på frågestunden på eight pieces bloggen????

Daniela sa...

Hehe, ojdå! De har no lämnat, probably never gissar jag på om jag känner oss rätt. Men ska fundera med flickorna!