tisdag 13 oktober 2015

MORGONGYM - BÄSTA GYMTIDEN?


Njaah, kanske inte, iallafall inte för min del. Trött, lite otaggad och nyvaken. Väldigt skönt dock, men får nog inte ut mesta möjliga av träningen om jag utför den på morgonen. Blir mycket fusk, skippar övningar för att energin tryter och dessutom så märker jag att jag ständigt tappar koncentrationen och tankarna flyger iväg till heeelt andra saker. 

Det är inte ofta jag orkar med morgongym, men igår så bestämde jag mig för att köra ett morgonpass. 07.20 (!!) startade jag min träning. Huhhu, svettig och slut var jag nog men framöver så tänker jag nog istället köra träning lite senare på dagen. 

Träningsmotivationen är för övrigt på topp för tillfället och jag är taggad för att under hösten nå de kortsiktiga mål som jag har lagt upp för mig. 


Inga kommentarer: